عقل گوید: شش جهت حدّ است و بیرون راه نیست

عشق گوید: راه هست و رفته ام من بارها

عقل گوید: پا منه، کاندر فنا جز خار نیست

عشق گوید عقل را: کاندر تو است آن خارها

—-

حتی اگه بشه مسیر پیموده رو برعکس قدم زد یا دنده عقب گرفت و رسید سر جای اول, خاطره ی راه طی شده و بازگشتی برای ابد توی ذهن می مونه.. و اتفاقا همین خوبه.
اگه ذهن هم با پا قدم می زد و بر می گشت سر جای اول, اونوقت راه دوباره و دوباره و دوباره تکرار می شد.

به یاد سپردن و حافظه نعمت های بزرگی هستند.
—-

کتاب زنان بدون مردان از سری کتابهاییه که بیش از پنج دور خوندمشون و هر بار برداشت دوباره ای ازش کرده ام.
شخصیتی که بیش از همه درکش می کنم, زرین کلاهه. انگار بخشی از اون بوده باشم, کلمه کلمه ی احساس و زندگی زرین کلاه رو به شکل عجیبی با تمام وجود درک می کنم.
—-

روزنومه نوشته که یه خانومه به خاطر مشکلات اقتصادی و فساد اخلاقی شوهرش, زده و شوهره رو کشته.
اگه خانم ها همه می خواستند مثل این خانم رفتار کنند, فکر نمی کنم شوهرهای زیادی توی این دنیا زنده می موندند.

توجه بفرمایید, دنیای نامتناسبی است. کلا خیلی چیزهاش با خیلی چیزهاش جور در نمیاد, در عین حال شباهت کشنده ای بین ابنای بشر وجود داره.
دقیقا همین مشکل رو که اون خانم از طبقه ی نسبتا پایین اجتماع ایران با شوهرش داشته, خانم جین فوندا ستاره ی خوش اندام هالیوود هم با شوهرهاش داشته. مادر خانم جین فوندا هم مشکلات مشابهی با شوهرش داشته. منتها مادر خانم جین فوندا زده و خودش رو کشته!!!

جسارته, به نظر بنده هیچ کدوم این دو واکنش خوب نیست. در مورد مشابه, من نه خودم و می کشم و نه معشوقم رو. حداکثر ولش می کنم و می رم سراغ یکی دیگه. به قول بابابزرگم, که انشالله همیشه زنده و سالم باشه, شوهر اگه خوبش پیدا نشه ولی بدش همیشه پیدا می شه.و به قول اون همشهری خودمون “ا…و بابا جان…مگه می شه هرروز هر روز تو شهر آدم کشت!!”.
—-

ملت عجب حرف هایی در مورد زندگی خصوصی خودشون می زنند.
رادیو داشت می گفت خانم “کیت چی چی” یا یه اسمی تو همین مایه ها که دوست دختر بیست و شش ساله ی جدید آقای تام کروز است اعلام کرده که می خواد تا زمان ازدواج باکره بمونه!!!
خیلی ببخشید, عذر می خوام, به نظر من توی این مایه ها اومد “بشتابید, جنس فابریکه.”
یا مثلا یه چیزی توی این مایه ها که اگه پس فردا کار از کار گذشت بره و آقای تام کروز رو “سو” کنه یا…چه می دونم.شاید هم اصلا هیچ فکری نکرده و یه چیزی واسه خاطر جلب توجه و از روی بی فکری یا بافکری یا هر چیزی پرونده.

اگه این دوشیزه خانم محترمه ی مکرمه ی مطهره که قراره بسیار هم زیبا و گل اندام باشند, توضیح می دادند که پیش از ازدواج تا حد ارضای جنسی هم پیش خواهند رفت یا خیر, کل مجموعه کامل می شد و خیال همسر آینده راحت راحت می شد.

عجب دنیاییه.
چه می دونم ولله.
(روم به دیوار, شرمنده)ولی لابد از اولش هم می بایست تصمیمات شخصی از این دست رو اعلان عمومی می کردیم و ما اشتباه کرده بودیم. می شد نرخ و برد بالا!!!!واسه بازارگرمی خوبه.
—-

کتبالو: ببین جی جان, این عکسه که من دانلود کرده ام, نصفه روی دستگاه نشون داده می شه. باید پروفایلش رو نگاه کنی ببینی چشه.
جی: دهه. این که عکس براد پیته.
کتبالو: خوب خودتون این رو گذاشتین روی سرور. من هم دانلود کردم.
جی: حالا راستش رو بگو, واسه این که فایل رو تست کنی دانلودش کردی یا به خاطر براد پیت دانلودش کردی.
کتبالو: به خاطر این که براد پیت رو تست کنم دانلودش کردم!!
جی: #@$^&%&%$#@

پسره ی وروجک, تااون باشه دیگه از این سوال های تکنیکی از بزرگترش نپرسه.

دوستتون دارم, خوش بگذره, به امید دیدار