“آموزش بولینگ در 24 ساعت برای خنگولک ها”:
این اسم کتابیه که اگه پیداش کنم حتما می خرمش.
چند زمینه هستند که من توشون کاملا کندذهن هستم. دبیرستان و راهنمایی که می رفتم خیاطی و گلدوزی رو هر کاری می کردم نمی تونستم انجام بدم. گرچه که از عهده ی بافتنی خوب بر می اومدم. حالا اینجا بولینگ و گلف رو به هیچ وجه من الوجوه یاد نمی گیرم.
تفاوت کار فقط اینه که خیاطی و گلدوزی رو برام مهم نبود که یاد بگیرم. خیلی علاقه ای بهشون نداشتم. در نهایت هم فرقی نمی کرد یادشون بگیرم یا نه.
اما بولینگ و گلف رو دوست دارم و چون از زمینه های فعالیت اجتماعی اینجا هم هستند می خوام یادشون بگیرم.
این هفته چهارشنبه مهمون شرکت هستیم واسه ی بولینگ.
دیشب رفتم تمرین. نتیجه؟ بفرمایید: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1

حالا بهم حق می دین دنبال اون کتاب فوق الذکر بگردم؟
یه احساس خنگی و عدم موفقیت عجیب افتاده توی جونم و حس و حال هر کاری رو ازم گرفته!!!
حالم..ببخشید ها گلاب به روتون ولی به قول یک ضرب المثل خانوادگی کت بالو اینها -اصلیتش گلپایگانی باید باشه به نظرم- حالم “گه مرغی” است.

یه خورده نازتر اگه بخواین بگین “گلم پره”!!! چه می دونم خلاصه. یادتونه یه ضرب المثل بود که می گفت تا دختره رو براش شیرینی نخورن حالش خوب نمی شه. حکایت من هم همینه. تا بولینگ رو نرسونم به x (یعنی همه ی اون سیخونک ها رو با یه توپ تار و مار نکنم) حالم خوب نمی شه.

برنامه فعلا اینه: دوشنبه ساعت 7 تا 9 شب, ایضا سه شنبه ساعت 6 تا 7 بعد از ظهر کت بالو خانم می ره یه بولینگ همین دور و بر واسه ی تمرین. شاید personal trainer هم گرفتم. ممکنه مربی هام تا حالا خوب نبوده باشند. هان؟

——————————-

بعدش هم بدونین و آگاه باشین که مسائل مهم تر از بولینگ کت بالو خانم هم در دنیا اتفاق افتاده. این National Geoghraphy رو که یادتونه, هان؟ کلی هم همه مون خاطرخواش بودیم. برداشته اسم خلیج فارس رو نوشته خلیج عربی. البته تا اونجا که من دیدم خلیج فارس رو هم نوشته اما توی پرانتز نوشته خلیج عربی.
بفرمایید. سایت از امروز و سرزمین آفتاب به موضوع اشاره کرده اند.هاله هم یه اعتراض نامه تهیه کرده که بفرستیم سازمان ملل.

دوستتون دارم, خوش بگذره, به امید دیدار