1)
درود
با شادی و میمنت به آگاهی تمام دوستان عزیز می رساند شهردار شهر میسی ساگا (یکی از شهرهای چسبیده به تورنتو) که مادرش زندگی می کنیم امروز در روز ولنتاین 82 ساله شد.
این خانم بامزه الان30 ساله که شهردار میسی ساگا است و این شهر رو به بهترین شهر حومه ای تورنتو تبدیل کرده.
موفق باشه و پایدار.خیلی دوست داشتنی است.کاش می شد یه بوس گنده ازش بکنم و بهش تبریک بگم.
2)
خاک به سرم برنامه بعدی این کانال مثل این که NAKED NEWS است. در این برنامه یک نفر (معمولا خانم و گاهی اوقات آقا) میاد و هر یه خبری رو که اعلام می کنه یه تکه از لباسش رو در می آره تا لباسها تموم بشه!!! البته این برنامه تا جایی که می دونم جزو برنامه های پولی است و روی کانال های فروشی پخش میشه اما تا جایی که فهمیدم مثل این که امشب می خاد این برنامه رو همین جوری پخش کنه.
اما فقط منظره رو درنظر بگیرین:
با سلام خدمت بینندگان و شنوندگان عزیز
بوش تصمیم گرفت به عراق حمله کنه. در همه جا وضعیت اضطراری اعلام شده.(کتش رو در میاره)
در تورنتو 25 سگ که در معرض خطر یخ زدگی به دلیل هوای یخما بودند جمع آوری شدند.(کفش و جورابش رو در میاره)
یه نفر که 3 تا آدم رو در یکی از محله های تورنتو کشته تحت تعقیبه.( بلوزش رو در میاره)

دیگه بقیه اش تصورش با خودتون.
من نشسته ام که اگه این برنامه رو نشون بده ببینم و براتون تعریف کنم!!! حداقل ببینم اخباری که توش می گه چیه. اگه مثل بالا باشه که خیلی مضحک از آب در میاد.
3)
پرنسس دیانا از خوشنام ترین زنان دنیا بود که در دنیا همه دوستش داشتند. اما مادر شوهر کشتش. عجیبا غریبا. بابا اگه محبوب ترین زن دنیا هم باشی آخر سر مادر شوهر می کشدت.!!!
4)
من تا 8 سال پیش از وجود روزی به نام ولنتاین و این که این روز چی هست هیچی نمی دونستم. 8 سال و 8 ماه پیش حدودا با گل آقا دوست شدم.درست 8 سال پیش گل آقا جلوی یه کتابخونه توی خیابون مینو (دردشت رو به بالای رسالت وصل می کرد) ماشین رو پارک کرد. من طبق معمول داشتم حسابی غر غر می کردم. گل آقا رفت توی کتابخونه و بعد برگشت توی ماشین با یه کارت ولنتاین خوشگل که عکس دوتا فیل روش بود. یه عالمه قلب و فیل ها خرطوم هاشون رو به همدیگه گره کرده بودند. کارتش موزیکال بود. ایران گذاشتمش. با تمام کارت ها و نامه هام یه جا هست. بعد گل آقا برام توضیح داد که ولنتاین روز عشق است. خوب دیگه ما که عاقبت به خیر شدیم.

دوستتون دارم, خوش بگذره, به امید دیدار