خوبه وقتی یه نفری هست که بدونی همیشه دوستت داره. یه دوستی ثابت و عالی و خالص. هر جوری که باشی فقط و فقط چون تو هستی دوستت داره.
نه به خاطر این که فرزندش هستی, نه به خاطر این که همسرش هستی, نه به خاطر این که مادرش یا پدرش هستی, فقط و فقط به خاطر این که “تو” هستی دوستت داره.
یه کسی که می تونی درست لحظه ای که دیدیش یا شنیدیش بزنی زیر گریه و همه ی حرف هایی که مدتهاست به هیچ کسی حتی یه نفر هم نگفتی بریزی روی سر و کله ش.
بدونی که ناراحت نمی شه. بدونی که می شناستت. بدونی که همونی که هستی رو قبول داره و دوست داره. نه باید خوشگل باشی, نه باید همه چیز بلد باشی, نه باید همه ی رفتار هات درست باشه, نه به خاطر خودش, بلکه فقط و فقط برای این که تو “تو” هستی دوستت داره.
و بدونی که برای دوست داشته شدن, نه باید خودت رو عوض کنی, نه باید براش کاری بکنی, نه هیچی هیچی دیگه. هر کاری بکنی و نکنی باز هم اونطوری که می خوای دوستت داره.
از گریه ات ناراحت می شه درست همونقدر که می خوای, حرفت رو گوش می کنه و بهت می گه که باهات یه عالمه حرف داره و می گه که کاش اینجا بودی. و می دونی که راست می گه و به خاطر خودت می گه و به خاطر خودش می گه که کاش اینجا بودی. و می دونی که وقتی می پرسه کی میای اونطوری و اون اندازه ای مشتاقه که تو می خوای. بی خودخواهی.
و از همه ی اینها بهتر می دونی که امکان نداره بتونی آزارش بدی. پس می تونی خودت باشی و خودت, تا آخر دنیا. و می تونی بهش اعتماد کنی و بدونی که دوستت داره تا آخر دنیا.
و بدونی که هروقت بخوای قد یه دنیا حرف های ناگفتنی ات رو یزنی اون هست بدون این که خسته بشه. بدون این که بیش از اون چیزی که می خوای ناراحت بشه.

چطور می تونم بگم این دوستی برای من چقدر ارزش داره.
به خاطر این مدت 8 سال واقعا متشکرم .

گل آقامون حالش خوبه. کت بالو خانم هم حالش خوبه. زلزله حسابی غصه دارمون کرده البته.

دوستتون دارم, خوش بگذره, به امید دیدار