از کاربرد‌های فرمول mc * delta tetha محاسبه تقریبی زمان ولرم شدن شیر کوالا هاست و این که اگه دو قسمت کنی‌ چقدر سریع تر ولرم می‌شند. این امر خصوصاً وقتی‌ اهمیت پیدا میکنه که کوالا کلا علاقمند به شیر نباشه، بازیگوش باشه، و اگه شیر کمی‌ گرمتر یا سردتر از معمول باشه، شیشه رو تف کنه بیرون, و یا جیغ بکشه یا بهت بخنده!

اصولا شیر دادن به کوالا‌ها جز امور بسیار پیچیده جهان است.

کتاب آقای رضا اصلان در مورد مسیح بر مبنای تاریخ، چندین و چند زیربنای اعتقاد مسیحیت رو زیر سوال میبره. تعجبی نیست اگه شبکه فاکس اون مصاحبه عجیب رو باهاش انجام داد.

تقریبا مطمئن هستم اگه معادل این کتاب در مورد محمد نوشته بشه، حکماً فتوای ریز ریز کردن و زنده زنده سیخ کشیدن نویسنده کتاب و آبا و اجدادش رو شاخشه.

عرض شود به حضور انورتون که، به احتمال بسیار زیاد، این وبلاگ رو خیلی‌ دیر به دیر آپدیت خواهم کرد. درس‌ها خیلی‌ سنگین هستند. چندین و چند امتحان گت و گنده و دو تا پروژه خیلی‌ جدی و بزرگ رو باید تا ۱۲ ماه آینده به نتیجه برسونم. کوالا هم به هر حال یک مامان بیشتر نداره، حالا گیریم که بابا و مامان بزرگ و پرستار هم داشته باشه، اینجور که فهمیدم تا اطلاع ثانوی همه مکمّل همدیگه هستند، نه جایگزین همدیگه.

دوستتون دارم، خوش بگذره، به امید دیدار