ولله به گمانم از بزرگترین مشکلات من توی دنیا اینه که ملت کارهایی که من خوشم نمیاد رو انجام می دن, و بدبختی, اصلا هم از این موضوع احساس ناراحتی نمی کنن!!!
نمی فهمم ملت چه وقت می خوان بفهمن باید به میل من زندگی و رفتار کنن!؟

یه نمونه اش: اخبار رادیو می گفت که از آخرین قربانیان قطع بودجه ی شهر, کتابخونه ها هستن. یه سری از کتابخونه ها تا آخر تابستون بسته می شن و یه سری دیگه شون سفارشات قبلی رو کنسل کرده ان.

من اگه بخوام تصمیم بگیرم پول مالیاتی که می دم کجا بره, صدهزار بار ترجیح می دم توی کتابخونه خرج بشه تا محض دل آقا جورجی, بره بشه توپ و تانک و بخوره توی ملاج ملت عراق و افغانستان!

بیانسه خانوم کله پا شده! ایناهاش.

با توجه به این که هر موجودی که روی پاهاش راه می ره ممکنه در هر لحظه ای کله پا بشه, و با توجه به این که ملت لزوما به خوشایند کسی رفتار نمی کنن, دو تا موضوع رو ملتفت نمی شم:
1) واسه چی بیانسه خانوم قسم و آیه داده که کسی ویدیو رو روی اینترنت نفرسته؟
2) واسه چی کله پا شدن بیانسه خانوم این همه سر و صدا کرده؟

به گمانم مشکل از چپرو شدن بیانسه خانوم نبوده. مشکل از قسم و آیه دادن بیانسه خانوم بوده که کسی ویدیو رو روی اینترنت نفرسته!

ملت مشنگن.
من هم یکی شون.

باحال…به این خانوم روسه که همکلاسی کلاس زبانمه می گم رفتم مسکو. می گه خودش مال مسکو هست ولی امکان نداره دوباره پاش رو بگذاره مسکو! می گه شهر قدیمی و کهنه است و مردمش رو هم دوست نداره!!!
به رابرت همکارم که دوست دختر اوکراینی داره می گم برو روسیه رو ببین. من از سن پطرزبورگ خوشم اومد ولی مسکو هم بدکی نیست. امروز اومده سر میزم و می گه به دوست دخترش گفته سال دیگه برن مسکو و سن پطرزبورگ و اوکراین. دوست دخترش هم بهش گفته اگه دوست داری تنها برو. من نمیام!!!!

جریان دقیقا چیه؟!!!
ولله…خدمتتون عرض شود اونجا “البته ما رو کشتن!”

آخرین بار و برای همیشه…اثبات شد و همینطور پشت سر هم می شود: شهر مسکو شهری ست تک منظوره. منتها برای اون تک منظور شاهکاره.

از زور خستگی دارم نفله می شم.

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار