یه رفتارایی یه کسایی می کنن. حالت رو به هم می زنه. روی اعصابت راه می ره. بعد یهو حواست جمع می شه می گی نکنه در موقعیت مشابه من هم همین رفتار مشمئز کننده رو از خودم نشون می دم, ملت حالت تهوع پیدا کنن!!! از اون لحظه به بعد, خودت هم می ری روی اعصاب خودت.
….
یه آقایی, گیر داده بود به یه بنده خدایی. تیریپ لاو و عشق و عاشقی. دختره هم یه بار بی هوا دلش خواسته بود, با آقاهه یه سانفرانسیسکو رفته بود. آقاهه دیگه ول نمی کرد. دختر خانوم هم بی خودی, بی هیچ دلیلی دیگه از آقاهه خوشش نمی اومد. به حدی که حرف زدن با آقاهه براش عذاب الیم بود. یا حتی حضور آقاهه رو نمی تونست تحمل کنه!
زد و دختر خانوم عاشق یکی شد. باهاش هم یکی دوباری سانفرانسیسکو رفت. بعد چون با آقاهه یه جورایی در ارتباط غیر از ارتباط بی ناموسی هم بود, گیر کرد توی رودرواسی و چون حسابی هم عاشق بود و اگه آقاهه حرف ناموافق بهش می زد دختر خانوم حسابی غصه دار می شد, هیچ وقت دیگه رو در رو مستقیم به آقاهه نگفت چقدر از آقاهه و وجودش و مصاحبتش لذت می بره.
حالا دختر خانوم مونده بلاتکلیف که نکنه آقا دومیه (که دختر خانوم عاشقشه) مدل دختر خانوم شده و حالت دختر خانوم با اون آقا اولیه, بنابراین دختر خانوم حسابی خودش رو سنگین و رنگین نگه می داره و جز حرف های عادی روزمره چیز دیگه نمی گه.
آقاهه هم حسابی گیر و گرفتاره و گرچه گاهی چیزی می پرونه منتها ادامه دار نیست.
دختر خانوم وسط زمین و هواست که نکنه آقاهه فکر می کنه دختر خانوم از آقاهه خوشش نمیاد, یا نکنه آقاهه از دختر خانوم خوشش نیومده, یا آقاهه نمی دونه دختر خانوم چقدر از آقاهه خوشش اومده و آقاهه فقط فکر یه ارتباط جنسی مختصره , یا این که اگه دختر خانوم کامل و واضح احساساتش رو بریزه وسط, ممکنه آقاهه هم خیلی حرف های نگفته داشته باشه, یا…بدبختی اگه دختر خانوم احساساتش رو که غلیان می کنه, پوف کنه توی صورت آقاهه, ممکنه آقاهه رو برای همیشه از دست بده, حتی همین قدرش رو, و..خودش رو هم کوچک کرده باشه و ارتباط غیر عاطفی ای رو هم که دارن گند بزنه توش. و آقاهه ازش بدش بیاد یا از اون به بعد بهش ترحم کنه یا…هر چیز بد دیگه.

بنده سعی کردم تا حد ممکن احساسات و جوانب رو توضیح بدم. منتها به هر حال موقعیت بغرنج کسی رو توضیح دادن به شدت مشکله.
خلاصه…این پست و پست قبلی حسابی سر در گم هستن.
فهمیدن جریان اونقدر مهم نیست که گرفتن حس موقعیت.
اینجوریا دیگه.

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید د یدار