این یه سردار جنگیه که قبل از به کار بردن آخرین – به تمام معنی آخرین- حربه ی جنگی اش می خواد به غیر از سردار دوست و برادر با یه مشاور جنگی متخصص هم مشورت کنه و به خاطر این کار هزینه ی زیادی رو متحمل می شه. اما سرزمین موعود اونقدر وسوسه بر انگیزه که در عین حال که سردار صبر و قرار برای به کار بستن اخرین سلاح جنگی نداره ولی نمی خواد هم خطر کنه و بی مشاوره -هرچند با هزینه ی سنگین- بیگدار به آب بزنه. سردار دوست و برادر هم به نوبه ی خود گرفتاره. هر دو سردار با هم در مشاوره ی جنگ حاضر خواهند بود!! سردار جنگی در صورت تسلیم سرزمین نوین ممکنه که سرزمین آبا و اجدادی سبز و خرم خودش رو برای مدتی کوتاه یا برای همیشه رها کنه و به کار کشت و زرع در اراضی تصرف شده مشغول بشه.
همه چیز به مشاوره ی جنگی و نقشه ی نوین و ارتش سرزمین های مجاور بستگی داره. در غیر این صورت سردار جنگی شکست سنگینی را متحمل شده با ناامیدی عظیمی برای همیشه از مرزگشایی ولشکر کشی به سرزمین های مجاور دست خواهد کشید و به کار صنعت و کشت و زرع در سرزمین خود خواهد پرداخت.
سردار دوست و برادر همیشه در تمام سرزمین های تحت فرمانروایی سردار جنگی به نکویی پذیرفته خواهد شد.

ببینم کسی یی چینگ بلده؟ نوشته ی بالاییم من رو یاد یی چینگ می اندازه. سکه بندازم ببینم چی میاد. برعکس عمل کنم. اون سکه ها رو با نوشته ی بالا تطبیق بدم و اضافه کنم صفحه ی آخر کتاب یی چینگ! به نظرم پروسه ی نوشته شدن یی چینگ هم یه مدلهایی همین جوری مهندسی معکوس بوده!!!!

خدا رو شکر روحیه ی طنزم واسه خودم دست نخورده مونده!

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار