خوب..به خدمتتون عرض شود که مدتی پیش داشتم رادیو گوش می دادم. در مورد جراحی زیبایی صحبت می کردن. می گفتن طبق آمار خانوم هایی که جراحی پلاستیک سینه انجام می دن کمتر به سرطان های بانوان یا بیماری های مخصوص بانوان مبتلا می شن. از طرفی آمار خودکشی در این دسته از بانوان محترم بالاتره!
جالبیش اینه که این آمار در مورد بانوانی که سایر جراحی های زیبایی رو هم انجام می دن صدق می کنه.
نتیجه گیری این که خود جراحی زیبایی نیست که باعث این تفاوت درصدی می شه. بلکه اولا از اونجایی که این سری خانوم ها اونقدر سالم هستن که تن به جراحی غیر ضروری بدن و از طرفی به خودشون اهمیت می دن (بخونین خودشون رو تحویل می گیرن) بنابراین میانگین شون سالم تر از سایر بانوان هست و در مقابل بیماری ها مصون تر هستن. از طرفی چون که این سری بانوان اعتماد به نفس کمتری دارن و به همین دلیل زیر تیغ جراحی زیبایی می رن آمادگی بیشتری برای ابتلا به افسردگی دارن که بنابراین آمار خودکشی رو در اونها بیشتر می کنه!

گل اقامون اخطار دادن اگه می خوام عمل جراحی زیبایی کنم و بعدش خودکشی دیگه این همه خرج روی دست خانواده نگذارم. به نفع اقتصاد خانواده عمل کنم و بدون حواشی و خرج تراشی خودکشی کنم!!!

عاشق اون جمله ی رت باتلر هستم که به اسکارلت اوهارا گفت: من و تو به یه اندازه بی شرفیم!!! (یا تو این مایه ها!)
حالا (بلا نسبت خواننده های شریف این مطلب)…من کاملا بی شرف هستم ولی قطعا تو از من هم بی شرف تری!!!

حربه هایی دست آدم ها هست که وقت و بی وقت یا وقتی که وقتش برسه (چقدر وقت!) علیه آدم استفاده می کنن.
بدبختی اینه که یه عالمه از همون حربه ها دست آدم باشه ولی…به هر دلیلی نخواد هرگز ازشون استفاده کنه! اونجوری…هممم…یه حس بامزه ی نازی به آدم دست می ده!

اگه بشه چی می شه…ولی حیف که نمی شه!
این یکی هم بگذرد…
زور که نیست…هست؟

با توجه به این که اسم یه کتاب نویسنده ی (ترک) برنده ی نوبل ادبیات هست :insulting turkishness خواستم بپرسم کسی در ایران مشکلی نداره؟ ایرانی ها نمی خوان احیانا آقاهه رو (به خاطر اهانت به اقلیت های قومی) زندان بندازن یا لااقل تعقیبش کنن؟!! گویا در ترکیه هم وضعیت مشابهه. منتها به دلیل دیگه. دولت ترکیه از موضوع کتاب خوشش نیومده و آقاهه رو کشیده دادگاه.
دوست دارم بدونم اگه کتاب مشابهی در ایران نوشته بشه منباب مثل در مورد ماجراهای کرد ها یا از این دست, چه اتفاقی واسه ی نویسنده یا کتابش می افته.

تازه می شه به جرم مصاحبه با رسانه های غربی متهم اش کرد به جاسوسی. دولت ترکیه حسابی باهاش راه اومده.

باحالیش خود آمریکاست که الحق والانصاف این مدته پدر ملت خاور میانه رو سوزونده. واسه ام سواله در وضعیت مشابه آمریکا با نویسنده هه چطوری معامله می کنه.

دولت های افراطی همیشه افراطی ان. مهم نیست در کدوم نقطه ی این کره ی خاک بیان روی قدرت. به هر حال مهوع هستن.
دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار