خوب با همسایه جدید چه می کنید؟ آمریکا اومد کوبید و خیال همه رو راحت کرد.عراقی های بیچاره رو هم راحت کرد.
اینجا دوتا مسئله مطرح است. یکی این که آمریکابرای چی و به چه انگیزه ای داره این کار رو می کنه. دوم این که آیا مردم (باقی مانده از این حملات) خوشبخت تر خاهند شد یا خیر.
اولا که به نظر من آمریکا برای تمام منابعی که در منطقه خاورمیانه وجود داره این کار رو می کنه و نه جهت دلسوزی برای مردم عراق.
ثانیا باز هم به نظر من مردم عراق از اونچه که بودند بدبخت تر نخاهند شد. فقط حساب کنید که تمام جان و مال و ناموس این مردم در اختیار صدام بود.

آمریکای عزیز تا مدت زمان زیادی توسط دست نشانده هاش به منافعش در خاورمیانه و در تمام دنیا می رسید. حالا یا این دست نشانده ها خیلی کارشون رو درست انجام نمی دن. یا سیاست امریکا عوض شده و می خاد بدون دخالت دست نشانده این کارها رو بکنه. که به نظر من فرقی به حال مردم منطقه نمی کنه. نه صدام وطن پرست بود که حالا غیر وطنی بخاد در کشور حکومت کنه و نه خامنه ای و آخوندها وطن پرست هستند که حالا با آمدن و حضور فیزیکی آمریکایی ها در منطقه مشکل جدیدی به وجود بیاد.
البته حمله آمریکا به عراق رو از دیدگاه های دیگری هم می شه که نگاه کرد. مثلا :
1) همه کشور ها باید بسیار به قوانین امنیت و صلح احترام بگذارند به غیر از آمریکا و اسرائیل.
2) آمریکا همه غلطی می تواند بکند و هیچ قدرتی (حتی خمینی کبیر!) در دنیا جلودارش نیست.( شک دارم اگر خمینی زنده بود آمریکا جرات می کرد به منطقه حمله کنه یا نه. این رو شما نظر بدین لطفا).
3) اگر هر اتفاقی در دنیا بیفتد دو جور باید طبقه بندی شود: الف) اتفاق در آمریکا افتاده. ب) اتفاق در جایی غیر از آمریکا افتاده . که البته و صد البته برخورد و عکس العمل در این دو مورد متفاوت خاهد بود.
4) قدرت بزرگ دنیا در حال حاضر آمریکاست به همراه یهودی ها و طبق معمول قدرتمندان (که زمانی ایران و روم بودند و زمانی یونان و زمانی مصر و زمانی چنگیز و زمانی انگلیس و زمانی فرانسه و زمانی پرتغال و زمانی روسیه) میل به کشور گشایی و برده داری مدرن و تحت سلطه در آوردن تمام منابع دارد.تبعیض نژادی مدرن و محترمانه ای در سراسر دنیا برقرار خاهد شد.
چاره کار برای بنده و جنابعالی هم این است که :
1) یک ایرانی بسیار خوب باشیم.بکوشیم تا دوباره ایران را بکنیم ابرقدرت که البته فکر نمی کنم با وجود حکومت آخوندی و ایرانی هایی مثل من امکان پذیر باشد.
2) از ایرانی بودن استعفا بدیم و بشیم آمریکایی یا بالاخره غیر جهان سومی, که بتونیم خودمون رو نجات بدیم (ببخشید) گور بابای بقیه و ایران و ایرانی و تمام کسانی که در طول تاریخ ایران خودشون رو برای ما و کشور فدا کردند.
تا جایی که معلومه بنده تا حالا جزو دسته دوم بوده ام. البته برای دسته اول دست می زنم و هورا می کشم. بسیار هم ازشون قدردانی می کنم.بهشون هم آگاهی و خط مشی می دم.
به عبارتی من وطن پرست نیستم اما وطن پرستان را دوست دارم.
آخرش هم این که فقط خدارو شکر نه بنده و نه جنابعالی خائنین به میهن نیستیم. مثل این سردمداران لعنتی که خدا داند چطور می شه از دستشون خلاص شد.
دوستتون دارم,خوش بگذره, به امید دیدار