این مطلب خیلی مهمه. لطفا بخونینش.
چند وقت پیش توی وبلاگ <a href=”http://gagoori.blogspot.com”>گلابی</a> یه مطلب در مورد یه بچه سرراهی خوندم که توی جوی آب ولش کرده بودند و یه رفتگر بچه رو پیدا کرده بوده و تحویل بیمارستان داده بوده. بچه دوشبانه روز توی سرمای زمستون توی جوی آب مونده بوده و پاهاش سیاه شده بوده و کلیه اش هم داشته از کار میافتاده.
اول کسی مطمئن نبوده که بچه زنده می مونه یا نه. گلابی پیگیر ماجرا شد و فهمید که بچه در بیمارستان رسول اکرم بستری است. یه خانمی هم اینجا گفت که اگر بچه زنده بمونه این خانم تا آخر دنیا ماهیانه 50 دلار کانادا که به اندازه نیازهای اولیه بچه باشه براش خاهد فرستاد. اولش از ایران به ما گفتند که بچه رو خاهند داد به کمیته امداد و بنا براین پول رو به خود بچه رسوندن خیلی مشکل خاهد بود. ولی همین الان از ایران تلفن زدن و گفتن که یه نفر با سرپرست بخشی که بچه توش هست آشنا در اومده و اون خانم سرپرست بخش گفته که:
بچه نجات پیدا کرده , دختره و اسمش رو گذاشته اند شادی, خوشگله و باهوش به نظر میاد و حسابی بچه زبلیه. تلاششون اینه که بچه رو به کمیته امداد ندهند و به جاش خانواده ای رو پیدا کنند که بچه تحویل اون خانواده داده بشه. اما دارند سعی می کنند پاهای بچه رو که یخ زده بوده نجات بدن و قطع نکنند. بچه به جراحی پلاستیک روی پاهاش احتیاج داره که معنی اش پوله. کسی که اینجا داوطلب کمک شده بود گفته که 100 دلار رو می تونه که بفرسته. اما می شه فقط 50000تومان. من شماره تلفن بیمارستان رو اینجا می گذارم. اگه بتونین به بیمارستان تلفن بزنین و ببینین که آیا می شه هر کس کمک کوچکی بکنه فکر کنم شاید بشه آینده یه دختر کوچولو رو عوض کرد. یه دختر کوچولو ی بی گناه با چشم های روشن, باهوش و بلا. فکر کنین یه نفر در دنیا برای نجات پاهاش که همه مون داریم و دوستش هم داریم به ما احتیاج داره. شاید با این کارمون بار گناه زن یا مردی رو هم که بچه رو سر راه گذاشته سبکتر کنیم.
این شماره تلفنه: 6515001 الی 5008
اگر هم توی وبلاگتون این موضوع رو تکرار کنین که افراد بیشتری این رو ببینن احتمال داره شانس سلامتی و خوشبختی این بچه بیشتر بشه.
دوستتون دارم,خوش بگذره,به امید دیدار