من از وقتی اومدم اینجا به قول سهراب سپهری به این نتیجه رسیدم که چشمها را باید شست.
مثلا یه بحث جالب اینجا مربوط به خودارضایی است به خصوص برای بانوان و دوشیزگان!!! بحث اساسی اینه که آقایون طبق آمار نود درصدشون این کار رو می کنن و حتی بین خودشون راجع به روش های مختلف این کار هم بحث و تبادل نظر می کنن. البته آقایون خاننده این وبلاگ جزو اون ده درصد دیگه هستن. حالا بحث اینجا سر اینه که این رو بین دختر ها هم قبیح ندونن چرا که در این روش دختر ها احتیاج به جلوگیری از حاملگی ندارند, به کسی نباید جواب پس بدن و خانم هایی هم که در روابط متقابل با شوهرشون ارضا نمی شن می تونن از این طریق خودشون رو ارضا کنند.
چند شب پیش تلویزیون برنامه ای در مورد آموزش خود ارضایی برای بانوان داشته و جالب اینه که بعد از کلاس تئوری یه کارگاه هم داشته اند!!!
دیگه این که یه بار گل آقا ازدانشکده به من تلفن زد و کلی شگفت زده بود و مبهوت. توی تریای دانشکده بود و می گفت که الان یه خانمی رفته پشت تریبون و داره در باره روشها و لزوم خود ارضایی برای دختران صحبت می کنه. پسر ها از تریا رفته بودن بیرون و یا به روی خودشون نیاورده بودن. دختر ها هم یه سری غرغر کرده بودن و یه سری هم داشته اند گوش می دادند.
فعلا در بین نسل جدید این موضوع خیلی راحت تر پذیرفته شده. نسل قدیم هم داره یاد می گیره که به عنوان “تابو” بهش نگاه نکنه.
یاد یه موضوع جالبی که مامان بزرگم چند سال پیش برام تعریف کرده بود افتادم. می دونین که خانم های مسن گاهی اوقات حرف ها رو خیلی راحت می گن. خاله بابابزرگ من الان حدود 70 سالشه (از بابابزرگم چند سال کوچکتره). مامان بزرگم تعریف می کنه که خاله بابابزرگم تا حدود 20 سالگی ازدواج نکرده بوده که برای یه دختر در اون زمان سن ترشیدگی بوده. به مادرش می گن که رباب خانم رو شوهر نمی دی بی بی جان؟ اون هم می گه وقت شوهرش نشده هنوز, تو جاش وول نمی زنه.
ببخشید یه کم بی پرده شد اما همه امون بزرگیم دیگه. همه چی رو می دونیم.
به هر حال که وقتی فکر می کنم می بینم وقتی چیزی وجود داره پرده پوشی برای چی. اگه نفعش از ضررش بیشتره و مشکلی رو در جامعه حل می کنه دیگه “تابو” بودنش چیه؟
دوستتون دارم,خوش بگذره,به امید دیدار