اعتقادات من خیلی خیلی ساده و آسون هستند. خیلی راحت می شه توضیحشون داد. با وجود سادگی شون وقتی بهشون عمل می کنم یا سعی می کنم بهشون عمل کنم خیلی خیلی آرامش پیدا می کنم.

یه جمله ای هست که با تمام وجود بهش اعتقاد دارم اگه همیشه موفق بشم که بهش عمل کنم و اون اینه: نگذارید بدی بر خوبی پیروز بشه.
باز هم یکی دیگه از مفاهیم اصولی و اولیه ی مسیحیت است.
بحث سر اینه که می گه در مقابل بدی, بدی نکنید. اگر در مقابل بدی شما هم بدی کنید اونوقته که بدی به خوبی پیروز شده و این همون چیزی هست که نباید بشه.

در اونصورت خوبی می کنیم, هر قدر هم که در جواب بهمون بدی بشه. و می پذیریم که در زمان هایی بد بر خوب پیروز می شه , همونطور که قانون دنیا خیلی اوقات این رو به همه دیکته می کنه. اما نهایت دنیا و نهایت آدم ها به طرف درستی حرکت خواهد کرد و انسانیت غالب خواهد شد. نمی دونم می تونم درست مفهوم رو برسونم یا نه.

به عبارتی طبق اعتقاد من -نمی گم بهش عمل هم می کنم – هر تلاشی در دنیا باید در جهت شاد کردن و زندگی بخشیدن و اعتلای آدم ها باشه. در جهت عشق ورزیدن به اونها بدون این که این عشق ورزی اونها رو آسیب برسونه یا باعث آسیب رسیدن به کس دیگری بشه. خوب نگاه کردن به همه ی آدم ها اصله و این که بپذیریم همه ی آدم ها اشتباه می کنند, اما باید دوستشون داشت. چرا که دوست داشتن آدم های خوب از دست همه کس بر میاد. اما دوست داشتن آدم های بد هست که اصله و اهمیت داره. و خیلی از بدی ها هستند که فقط و فقط به دلیل محبت ندیدن و نبودن عشق به وجود میان.

در مورد آدمهای بد بزرگترین مشکل اینه که خودشون, خودشون رو از بالاترین لذت ها و عشق ها محروم می کنند. به عبارتی ما عشق رو بهشون می دیم اما اونها نمی تونند اون رو بگیرند و سعی می کنه با چیزهای دیگه ای خوشحال بشند که مسلما هیچ کدوم به اندازه ی دوست داشتن و دوست داشته شدن آدم رو خوشحال نمی کنند.

من فکر می کنم خداوندی به مفهوم یک شعورو توانایی مطلق موجود در هستی وجود داره و این شعور, عشق مطلق هم هست. به نظر من هر آدمی باید در جهت دانا شدن و توانا شدن و عشق ورزیدن سعی کنه. اونوقته که هر آدمی به شکل اعتلا یافته ی خودش نزدیکتر می شه. دانایی و توانایی بدون عشق ورزی کاملا بی فایده است و عشق ورزی هم بدون دانایی و توانایی کار چندانی از پیش نمی بره.

تا همین جا بسه. اگه همین طور ادامه پیدا کنه پاپ اعظم موقعیت شغلی اش به خطر می افته. من به نفع پاپ اعظم کنار کشیدم فعلا.

خواهر روحانی, کت بالوی مقدس, سنت کت کت.

دوستتون دارم, خوش بگذره, به امیددیدار