سه ماه ترم تابستونی خیلی سختی بود. از ماه می تا اخر ماه جولای. به خاطر این که از اول جون تا اواسط اگوست حالم بد بود. مجبور شدم دو تا از امتحان هام رو عقب بندازم و شش تا درس رو هم در طول سه ماه با بدبختی و به سختی بخونم.
آخرین امتحان رو به جای هفته ی سوم جولای امروز دادم تموم شد.
اصولا مرض بدی دارم. حالا پاهام بند نمی شه تا بتونم کتاب های دو سه تا درس ترم دیگه رو بگیرم و قبل از ترم دو سه فصلشون رو بخونم.
دارم کیف دنیا رو می کنم از این که حالم دوباره خوب شده. می تونم بیام سر کار و هشت ساعت پشت سر هم کار کنم. یا این که بشینم و سه ساعت بی وقفه امتحان بدم یا شش ساعت بی وقفه درس بخونم.
اگه بتونم پیاده روی های منظم رو هم به برنامه برگردونم دیگه نور علی نوره.

حماقت از جمله پدیده هاییه که محدود به یه ملیت و یه نفر نیست.
چند تایی تعرض جنسی در این شهر زیبا انجام شده. یکی از دختر ها رفته توییت کرده که اگه می خواهید بهتون تعرض نشه مثل (شرمنده ولی ترجمه اش دقیقا می شه) جنده ها لباس نپوشین.
به عبارتی اگه تعرض می شه تقصیر آقاهه نیست. تقصیر لباس پوشیدن خانومه است!!
تازه اولا که معلوم نیست متعرضین جنسی از چادر چاقچور هم می گذرند یا خیر. ثانیا دقیقا مثل جنده لباس پوشیدن رو تعریف کنید خواهش می کنم. ثالثا گیریم جواب های دقیقی به سوالات اول و دوم داده شد. ایا تمام کسانی که مورد تعرض قرار گرفته اند مثل جنده ها لباس پوشیده بودند؟!

به نظرم خوبه این سری آدم ها (اعم بر متعرضین جنسی و طرفداران عفت و عصمت دوشیزگان و بانوان) رو گذشته از ملیت ایرانی یا کانادایی یا انگولایی و هر چیز دیگه بفرستیم در یه محدوده ی جغرافیایی خاصی با هم زندگی کنند. در این حالت می شه مطمین بود در هیچ نقطه ی دنیا تعرض جنسی صورت نخواهد گرفت. نه در بخش عفیفه و نه در بخش عنیفه!!

مهم نیست دختر دار بشم یا پسردار. نمی خوام در دنیایی زندگی کنه که حق تعرض جنسی بنا به رفتار شخص مورد تعرض گرفته موجهیت پیدا می گیره. تعرض عمل کثیفیه و متعرض باید مجازات بشه. چه طرف جنده باشه و چه باکره ی کاملا با قنداق پوشیده ی از شکم مادر متولد شده باشه.

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار