این دیگه نهایت نامردیه!
یه سری بیمارها رو وسط اتوبان رها می کنند. بعد یه سری بیماران جذامی رو مورد ضرب و شتم قرار می دن و از اسایشگاهشون بیرون می کنند!!!

هیچ جوری نمی فهمم چطور می شه ناچیزترین سهم یک آدم نیازمند و بی دفاع و بی پناه رو اینطور بیرحمانه ازش دزدید.
امثال ما که تو اون مملکت معلوم الحال هستیم رو ولش کن. به پای خودمون از اون مرز پر گهر اومدیم بیرون و ادعای مسلمونی و دین و ایمان هم نداریم . دولت هم مشغولیت های مهم تری داره. فعلا دعواهای حیدری نعمتی رو فیصله می ده و سرش به کارهای مالی خودشه, و  هیاهو برای هیچ انرژی اتمی, و ایضا قلع و قمع دشمنان نظام و مملکت.  ولی بین اون همه ملت مقبولی که بعد از ما وفادارانه در اون مرز و بوم موندند و ماشالله تجارتشون هم پر رونقه و سفره ی نذری شون هر عاشورا گسترده, یعنی یه مسلمون پیدا نمی شه یه دستی واسه این همه نیاز بلند کنه. این همه ندای هل من ناصر ینصرنی؟؟

اونجا چه خبره؟! نه واقعا؟!
بی در و پیکر بودن به جای خود. دزدی و کثافت هم به جای خود. این رفتارها از رفتار حیوانات هم پست تره! جنگله اونجا؟ یا جهنم موعود؟

ریاست جمهوری محترم کشورمون جوک می فرمایند:‌ اختیارات من در دولت محدود شده است!
اگه منظورش اراده ی حضرت ولایت فقیه است, آقای احمدی نژاد شکر می خورند جسارتا. حکم ولایت فقیه اختیارات شوهری جناب احمدی نژاد رو هم محدود و موکول به مقام معظم رهبری می کند. اقای احمدی نژاد شکایتی اگر دارند اصل ولایت فقیه رو زیر سوال می برند. حکمش هم معلومه. نیازی به دخالت بنده نیست.
یا می خوان حکم جاسوسی ای چیزی بهش ببندند. از شر این دیوونه خلاص بشند! پوست خربزه انداخته اند زیر پاش.

اگه هم (گلاب به روتون) ..ایه ی برکناری مقام معظم و کودتا رو دارند به قول مشقاسم  “یه مرد اگه توی همه ی دنیا هست همین هیتلر خان خودمونه!”

خر تو خریه به خدا!!!

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار