بنده به دلایلی از سخنرانی در مورد بیست و پنج بهمن و اظهار نظر در مورد اوضاع ایران و چگونگی بهتر یا بدتر شدن اش معذورم.  یک نصفه کره زمین از معرکه دورم. مسوولیت فرماندهی و حتی اظهار نظر  از راه دور رو به عهده نمی گیرم. فقط از صمیم قلب آرزو می کنم اوضاع ایران بهتر بشه و بدون اغراق روز و شبی نیست که به آدم های دربند و ستمدیده و جوانی ها و عمرهای از دست رفته فکر نکنم.
اگر در وبلاگ عمومی بی ربط نوشته ام شرمنده.

خلاصه به خدمتتون عرض شود که اگه نمی دونین برای یک بانوی جوان -یا حالا بانوی جوان قدیم- چه کادوی ولنتاینی ابتیاع فرمایید این مقاله رو نگاه کنید:
بانوان چه می خواهند: داستان رومانس عشقی بین مردان همجنس گرا!!!!

ولله بنده به عنوان یک بانو ترجیح می دم داستانش مصور باشه. منتها خیلی وارد جزییات نشه. همون عضلات بازو و شکم و پا و اندکی از باسن رو نشون بده بسیار عالیه. به درک و توانایی باز سازی صحنه کمک می کنه.

گاهی وقت ها همین جوری یاد این ضرب المثل می افتم که می گه یکی می مرد ز درد بی نوایی. یکی می گفت خانوم زردک می خواهی؟

عرض شود به خدمت زنان ستمدیده ی مصری, که اینطور که این مدته شنیده ام جامعه شون از جامعه ی ایران هم زن ستیز تر هست: برای یک زن همیشه یک وضع بدتری هم وجود داره متاسفانه و…برای یک زن اغلب اوقات وضع بدتره تا برای یک مرد…این طبیعت ستمگر.

سالهای ساله فقط منتظرم بمیرم برم خرخره ی این آقا خدا خره رو تنها تنها بجوم!!

این قسمت زنونه است. آقایون محترم اگه مرد هستند نخونند! خوندند هم اصلا مهم نیست. نمی فهمنش فقط.
در طول ماه یکی دو روزش هورمون ها قصد جونت رو دارند. نگرانی و اضطراب داری. عصبانی هستی و می خواهی کله ی خودت یا باقی آدم ها رو بکوبی به دیوار. اعتماد به نفس ات زیر صفر کلوینه. دو سه روز هم در ماه کیفوری. رو ابرها راه می ری. واسه خودت و هیکلت غش و ضعف می کنی. هورمون ها بهت کلی حال می دن خلاصه.
حالا اگه یه ماهی باشه که اون یکی دو روزی که هورمون ها قصد جونت رو می کنند باز هم حالت خوب باشه و حس خیلی بد نداشته باشی و فقط یک کوچولو نسبت به همیشه نگران تر باشی, می فهمی که توی این ماه خودت یا یه کسی دور و برت خیلی خاطرت رو خواسته لابد. یا یه چیزی خیلی خوب بوده یا…خلاصه…کیف داره هر جوره که فکرش رو بکنی. فاتح شده ای. فاتح جنگ زن و هورمون!!!

باز هم منتظرم بمیرم برم خرخره ی این آقا خدا خره رو تنها تنها بجوم!!!

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار