(متن زیر بی ادبی بسیار قاطی دارد. Readers discretion is advised!)
بدبختی ای داریم ها. زلزله هم افتاد گردن بانوان محترم.

البته تیوری پر بیراه هم نیست. بسیاری از فجایغ طبیعی رو توضیح می ده. زلزله های امسال در هاییتی و شیلی و مکزیک به وقوع پیوستند و قسمتی از چین. صد البته در هاییتی و شیلی و مکزیک لباس های بانوان بسیار مستهجنه. آقایون می جنبند و البته زلزله اجتناب ناپذیره. چین و تبت هم که لادین هستند و تا به حال هم با دعای مومنینه که سر پا مونده اند! دلیل این که در سانفرانسیسکو و لس آنجلس هم اینقدر زلزله می شه همینه که بانوانشون خیلی بی تربیتی لباس می پوشند (تازه اگه بپوشند!). همینه که از طرف های قطب شمال و قطب جنوب خبر زلزله ملزله نمیاد. اونجا لباس همه از پوست خرسه!
تازه…به احتمال قوی اگه آمار بگیرند در فصل تابستان زلزله باید قاعدتا بیشتر باشه تا در فصل زمستان.
تسونامی تایلند هم به دلایل واضح -چنانکه افتد و دانی- اینقدر شدید و افتضاح بود. غلط نکنم به همین خاطره که هلند هم هر لحظه خطرش هست که ووری بره زیر اب و از صفحه ی روزگار حذف بشه. خلاصه به نظر میاد که آزاد بودن فحشا مترادف است با سیل; به عبارتی حکایت یامولا همه رو غرق کردی ما هم روش, غرقش کن.

من اعتقاد دارم آتشفشان اما به دلیل گناهان آقایون باید باشه. از شکل و شمایل اش اینجور بر میاد. حالا گیریم به خاطر آقایون همجنس گرا باشه. چون اینجور که پیداست آقایون غیر همجنس گرا گناهشون گردن بانوان مستهجن است.

با این حساب تکلیف زمین شناس ها و زلزله شناس ها و کره ی زمین مشخص شد. تا حالا به کل راه رو عوضی رفته اند. طفلی ها تعجبی نیست که هنوز که هنوزه نمی تونند زلزله رو پیش بینی کنند. علت و معلول رو عوضی فهمیده اند. علت زلزله بانوان هستند به دلیل جنبوندن نابجای بومبول آقایون (ماشالله). علت آتشفشان هم فوران زشت و خلاف شرع گدازه هاست لابد از بومبول آقایون (باز هم ماشالله).
فکری مونده ام طرف بندر چرا خبری نمی شه با این همه لرزش سینه و چرخش باسن بندری. به گمونم لرزش سینه و جنبش باسن بانوان تا زمانی که باعث جنبش بومبول آقایون نشه مانعی نداره. حالا مونده ام بومبول آقایون بندری مگه خدای نکرده از سنگه یا سربه که با این همه چرخش و جنبش و نزدیکی به امارات و دوبی -باز هم چنانکه افتد و دانی- نمی جنبه؟!

خلاصه که از کل جریانات خروش و جنبش و لرزش یه جنبش بامزه ای درست شده. ایناهاش.

حالا بانمک می شه اگه همزمان با همین حرکت دو سه تا زلزله ی پدر مادر دار یه گوشه کنار دنیا اتفاق بیفته. باسن و سینه و بومبول به کنار, کل  تیوری های خرافی تا دنیا دنیاست می جنبوندمون.

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار

پیوست: در حاشیه عرض شود همکار ونزویلایی من -که در جریان اتفاقات کشور دوست و برادر هست- از شدت خنده کف زمین پهنه! راه می ره, از خنده غش و ریسه می ره  و می گه بوب کویک!!! اونوقت هم اومده  بسیار جدی از من می پرسه در حرکت بوب کویک شرکت می کنم یا خیر!!! به گمانم هنوز جنبش بانوان شروع شده و نشده, جنبش آقایون حسابی شروع شده!