به به…به به…بسیار هم عالی. کمکی شایان و بسزا به صنعت موبایل جهان. بنده به سهم خودم از این عقیده به شدت استقبال می کنم. بفرمایید:
جستجو برای میس پلی بوی ۲۰۰۸ موبایل!!

اصولا موفقیت نهایی بسیاری بیزنس های دنیا روی محور تخم آقایان می چرخد!!! به عبارتی با تخمینی بسیار نزدیک به درصد حقیقی, صد در صد جهان آفرینش به جای کول اطلس معروف روی نوک عضو شریف آقایان  چرخش می نماید. کاری اش هم نمی شود کرد. باید اقرار کرد و پذیرفت.

قرار باشد از این در آمد تخمی (ولله کلمه ی اصلی اش خیلی بی تربیتی بود. خجالت کشیدم بنویسم. عجالتا همین تخمی را بپذیرید) بخشی هم به جیب مبارک ما سرازیر شود نوکر بی گفتگوی باعث و بانی آن هم هستیم. همه ی ملت دنیا غرق شدند ما هم روش!

به دو دلیل تا اخر عمر مدیون و متشکر رییس قبلی ام هستم.
شماره ی یک این که به من در کانادا کار داد.
شماره ی دو این که به من دوره ی آموزشی active listening را توصیه کرد. دوره بی اغراق روی زندگی شخصی و کاری من اثرات انقلابی داشت.

مرد خوبی بود. تنها ایرادش این بود که محافظه کاری های کارمندهای بالفطره را داشت.

به شدت باور نکردنی خسته هستم!

برای اولین بار در عمرم به مدت بیست دقیقه بی توقف دویدم! خیال دارم رکورد خودم را تا آخر سال بشکنم و به سی و پنج دقیقه برسانم.
ولله دروغ چرا…دو سال پیش از یک دقیقه شروع کردم و امسال به بیست دقیقه رسیدم!
بامزه تر از همه این که وزنم از همیشه ی زندگی بیشتر است. در عمرم عقربه ی ترازو را اینقدر تحت تاثیر وزنم قرار نداده بودم. بین تمام احساس های ناخوشایند یک جورهایی احساس قدرت می کنم!

دوستتون دارم. خوش بگذره. به امید دیدار